18 januari 2009

Helgen!

Fredagen var det bara jag och Sofie vi satt och kolla på film. Hon sov här så på lördagen va hon här hela dagen fast mot kvällen kom Skröder och Adde och gjorde oss sällskap eller ja mig för Sofie sov mer än halva kvällen. Adde och Skröder gick hem någon gång på natten mot söndagen och jag och Sofie gick och la oss. Sen söndagen åkte Sofie och jobbade på ryssahallen och jag satt och hade tråkigt ett tag sen kom Adde och då vart de lite prat och musik sen gick vi och mötte Skröder. Sen va dom här hela dagen plus att Sofie och Sandra kikade förbi på kvällen en sväng fast dom stanna inte så länge deras skjuts ner i nusnäs kom sen gick Adde hem inte så långt efter dom sen gick Skröder fram mot natten. Och jag sitter här och kan inte sova har inte sovit på hela natten. Vette fan vad de är för fel på mig har inte kunna sova riktigt på ett bra tag nu =(. Men sånt som händer antar ja, massa knepiga tankar som far runt i skallen hela tiden =(. Har setat och gjort om bloggen också har haft tråkigt. Kommer skaffa ny snart tror ja bara ja lärt mig lite html och skit. Jaja nu ska ja bara sitta och vänta tills mamma kommer och ska skjutsa ner mig till öppenvården ska vara där kl 9. Hejs

Inga kommentarer: