13 april 2009

Dagen

Vakna tidigt som vanligt och satte mig vid datorn och hade allmänt tråkigt så skicka iväg ett sms till Tore som tyckte att vi skulle äta frukost hos mig. Sen efter frukost blidde de en film (Fatso) sen nu har han åkt så sitter här vid datorn igen. Får se vad som händer senare.

---------------------

Jaa blev att äta lite mat och kolla på en till film (James Bond - Quantum Of Solace) sen satte jag mig vid datorn igen som vanligt till Tore kom tillbaka, följde med han upp och handla ganska trevligt sen skjutsa han hem mig för han skulle fara tillbaka till Norge och jobba. Kom in i lägenheten och säcka ihop igen =S. Satte mig ner och drog igång en film till (Vacancy 2 - The First Cut) och föll in i min egna lilla värld och nu är ja totalt nere igen vet inte varför men de är jobbigt som fan =(. Hoppas de går över tills imorn iallafall. Annars blir jag nog hemma från jobbet och bara sittandes här hemma för mig själv. Känns som ja inte orkar göra ett skit. Så less på all skit runt omkring och allt folk som låtsas att dom bryr sig.
Ha de

Inga kommentarer: