22 april 2009

Dagen

Mamma ringde och väckte mig i morse och skjutsa mig till jobbet började kl 8 idag iställe för ja skulle va på sjukan kvart i 1 så. Jaja va och jobba sen stack ja till sjukan och röntga bröst, rygg och nacke får svår om några dagar om de sa dom men har aldrig sett att man kan kolla själv på röntgen bilderna :P. Tyckte de va lite fränt. Jaja efter sjukan så kom Mamma och hämta mig och så åkte vi hem till Färnäs för ja skulle vara barnvakt åt systrarna och kusin. Efter ett tag så kom Sofie och gjorde mig sällskap och Moster va och hämta äldsta systern och kusin och skjutsa dom på scouterna så blev Jag, Sofie och minsta kvar hemma och då kom Morfar förbi och sa hej inte träffa han på ett bra tag så de va trevligt. Strax efter 9 kom Mamma hem och skjutsa hem mig och Sofie och nu sitter vi hemma.
Ha de

Inga kommentarer: