15 april 2009

En bra dag!

Vakna runt 8 satte mig och försökte vakna till liv riktigt tog ett tag men sen va de bara att ställa sig och göra frukost åt mig och Sofie. Sen for ja ner till jobbet och prata med en så kallad "Coach" om att ja ville byta soc gubbe, så fick skriva nå brev till soc. Gick bra sen va de bara att gå tillbaka till jobbet. Efter jobbet tog ja cykeln ner på soc och lämnade brevet sen bar de av hemmåt. När jag kom hem hade Mamma och Sofie vart och köpt ute möbler och en vattenkokare till mig (Mamma kan va snäll hon). Så har ren gjort mattan på balkongen och ställt ut alla grejer nu. Skönt att kunna sitta ute. Lagade lite mat där emellan å. Sen har ja mest seta här resten av dagen Sofie är sjuk eller nå spyr som en gris. Så vågar knappt vara i närheten av henne. Och nu funderar ja på att ställa mig och diska sen dra igång en film och krypa ner i sängen.
Ha de

Inga kommentarer: