7 juli 2009

Japp

Söndag
Då hände inte så mkt Mamma och Jimmy kom hem från Västerås så ja slapp vara barnvakt nå mer så jag for hem till mig och städade lite. Och sen blidde de en tidig kväll för mig. Sen pajja telefon ja köpte i Torsdags =( men men.

Måndag
Va och jobba sen lämnade in telefon och då hade dom precis sålt slut på den sista av den sorten så dom fick lov att beställa hem en ny åt mig. Men men. Sen åkte ja hem och Martin kom förbi och vi gick ner på Sanda och spruta lite eld, va lite halv drygt med tanke på att de blåste så innåt h-vete =(. Men gick ganska bra ändå.

Tisdag
Jaa försov mig till jobbet iallafall, Martin ringde och väckte mig halv 9 eller va kl va :P. Så hoppade upp ur säng och hoppa in i duschen och stressa ner på jobbet som en tok i duggregnet. Sen hem och hämta telefon som hade kommit på posten så nu har ja ny igen =). Hoppas den här håller längre bara haha. Sen kom Martin och vi åkte upp på stor ica och handla cola sen hem till Mammsen och sa hej. Tur va la de för precis när vi börja närma oss så börja de spöregna =(. Men Mamma fick skjutsa hem oss haha. Eller ja övningskörde hem oss. Gick ganska bra.

Ha de

Inga kommentarer: